miercuri, 8 iunie 2011

Vand Sony Dsc H50




http://www.shopmania.ro/magazin~online-camere-foto-digitale~produs-sony-cyber-shot-dsc-h50~p-2225068.html#pps

Caracteristicile acestui aparat pe acest link .


In stare foarte buna , am avut mare grija de el pentru ca mi-a fost drag , si inca imi este .. :) Motivul vanzarii : upgrade . :)
Il am de 1 an si jumatate , este in garantie pana in Decembrie 2011 . Vine cu tot cu cutie , cu toate manualele de utilizare , in toate limbile . Incarcator original , cablu de date , telecomanda nou-nouta , nici macar nu i-am scos folia de protectie de la baterii , parasolar , curea Sony pentru umar sau gat . BONUS : geanta Sony .
Fotografiile pe care le postez sunt originale .

Pret : 950 lei .

















































































Ecran rabatabil








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu