joi, 15 decembrie 2011

First snow :)

Din greseala am sters poza cu Arthur curiosul , trebuia sa fie mai jos in postare . Intotdeauna daca mai adaug o poza printre altele , ajunge sa fie prima , nu stiu cum se face altfel . Stie careva ? :) Asa deci .. Arthur curiosul , nu se poate intampla ceva fara ca el sa nu fie prezent :P

Postul acesta trebuia sa fie de saptamana trecuta , dar am avut probleme cu conexiunea la Internet si .. am ramas in aer :) O sa revin si cu blog award-ul primit de la Simona :)
Mi s-a parut mie a fi prea lumina in camera cand m-am trezit intr-o zi din saptamana trecuta :)) Surpriza ! Covorul alb de zapada era asternut :) Chiar daca nu ma impac cu frigul mai deloc , iubesc zapada cand e proaspata , alba , curata :) Cand incepe sa se topeasca .. mi-ar placea sa ma pot inchide in casa , sa nu fiu nevoita sa ies afara :))) Ce ziceti ? Va place ? :)





Si ca sa nu fac doua postari , pun si fotografii cu outfit-ul meu din ziua cu pricina :) . Mi se facuse dor sa port o camasa , aceasta e printre preferatele mele , e un fel de camasa-rochita , dar cum nu mai e vreme pentru ea , am combinat-o cu o bluza . Medalionul e asa..sa nu zic ca nu port niciun accesoriu :P










Pentru toate fetele care de maine seara intra in week-end , sa va odihniti :) iar pentru cele ca mine , care lucreaza si in week-end .. rabdare si putere de munca :)) Va pup

6 comentarii:

  1. Imi place zapada doar cand este curata si proaspata,asa ca si tie.Dar eu ma impac bine cu frigul in schimb.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. cute! love it!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place zapada doar sa o privesc de pe geam, precum Arthur, neaparat la caldura. Ti-am zis ca ador motanelul asta al tau? :P
    Si tu esti o frumoasa, dar ce program aiurea ai la servciu...ma mir cum rezisti, sincer...
    Te pup! Sa te mai si relaxezi din cand in cand!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce draguuuut ! prima zapada :D
    Imi place camasutza, frumoase culori, imprimeu si se pare ca si material :-?
    :*

    RăspundețiȘtergere