miercuri, 20 iunie 2012

Ballerina

Astazi dupa munca am reusit sa merg putin la plaja , putina relaxare , am stat doar vreo 2 ore pentru ca era prea cald , si oricum am stat undeva mai la umbra :) Dupa cum am mai zis si altadata , n-as vrea sa ajung acasa ca un pui abia scos de la rotisor :) Pe seara am iesit cu cele doua prietene ale mele , pentru cateva zile am reintregit trio-ul , cea care era plecata in Qatar a venit acasa intr-o mica vacanta , dupa jumatate de an in care nu ne-am vazut . Am primit si un cadou frumos :) Hello :) Si gentuta primita cadou . Imi place :) Cum va descurcati cu caldurile ? Eu sincer ma descurc mult mai bine cu caldura decat cu frigul , suport mai bine situatia :) Va pup

11 comentarii:

  1. Si eu la fel , prefer caldura decat frigul , nu ma deranjeaza asa rau .imi place tinuta at si mai ales gentuta :X sa le porti sanatoasa<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello, you're so stylish, girl! look fashionable:) this blog is very comfortable. and, may you visit mine? lets follow each other if you love to do:-]xx
    miss-monaaa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut e tricoul albastru! si gentuta ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar placea o vreme un pic mai racoroasa, dar nu frig... Ai primit o poseta foarte chic. Te invidiez.

    Multumesc pentru vizita si pentru feedbackul constructiv.

    Zadin ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. esti o norocoasa ca ai timp de plaja, eu ma chinui de la inceputul verii sa imi caut libere o zi 2 macar dar nu prea reusesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca suna bine , dar oricum , dupa munca am fost si eu la plaja . Si a fost singura zi .. pana acum .. poate mai apuc in concediu :))

      Ștergere
  6. Deci tu numai cadouri primesti :-w :)))
    Super pozele ! :D

    RăspundețiȘtergere