vineri, 5 octombrie 2012

A venit toamna .. Acopera-mi inima cu ceva ..

Imi amintesc de copilarie , de scoala , ne trimitea doamna invatatoare sa culegem frunze uscate pentru a le putea picta ..
Imi place toamna la inceputul ei , in Septembrie , cand totul devine auriu . In momentul in care totul se usuca si moare , intru intr'un fel de depresie . Anul acesta a fost mai bine , vremea si timpul au fost mai ingaduitori cu noi , fotografiile le-am facut ieri , 4 Octombrie . Din pacate , frumusetea e pe sfarsite :(

8 comentarii:

  1. ce chestie , la melodia asta ma gandeam dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Woauu ce priveliste m-a intampinat cand am intrat aici la tine!
    Foarte fain header ti-ai pus la blog si foarte frumoase fotografiile. Din pacate, cum ai spus si tu, frumusetea peisajelor astea de toamna nu tine mult. imediat pica frunzele.
    Eu am scapat de deprsie dar m-a cuprins melancolia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place header-ul , mama mea adora floarea soarelui .. e pentru ea :) E mai buna melancolia decat depresia :)

      Ștergere
  3. Sunt plăcut impresionată de aceste imagini. Mi-am amintit de concediul din vară. Ador munţii.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  4. M-a trecut un fior dragut cand am citit titlul...mi-am adus aminte de "Emotie de toamna",o poezia absolut superba.Unde sunt facute pozele?Am fost si eu toamna la munte..pentru a 2-a oara in viata mea si am ramas cu amintiri frumoase ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase poze :X unde sunt facute?

    RăspundețiȘtergere