joi, 17 ianuarie 2013

Unghii .. de sarbatoare

  Intr'adevar de sarbatoare pentru ca fotografiile sunt de la sarbatori , atunci am avut timp , chef si voie sa-mi colorez unghiile . Spun voie pentru ca lucrez in domeniul alimentar si nu am voie cu unghii mari , cu oja , etc . Cand m-am hotarat sa fac post-ul asta , nu am avut fotografii .. decat pe aparat :) Asta pana cand mi-am gasit cablul de date .. dupa pat :)) Plus un telefon .. de care am uitat COMPLET ,  plus o duzina de agrafe :))    Am , sa zic asa , prostul obicei , seara cand ma pun in pat , imi desfac parul si incep sa-mi caut agrafele prin par , si le pun pe marginea patului :) Atunci cand raman in pana de agrafe stiu unde le gasesc :)) 

   Asa am avut unghiile de Craciun , asta era culoarea reala , un visiniu inchis , dar se vedea ca un maro , ca in a doua fotografie . Am folosit doua oje Pupa . Din pacate a doua zi s-au stricat :(  Oja aurie era buna , oja crackle a fost de vina , desi erau un set .


 
  De Revelion . Am folosit o oja Rimmel 60 seconds , am aplicat-o foarte repede datorita pensulei groase . Si s-a si uscat foarte repede . A avut o rezistenta de vreo 3 zile . Nu folosesc baza si top coat pentru ca nu detin si astfel de produse , daca imi colorez unghiile foarte rar , nu mai tin cont si de asa ceva :) 
  

Cred ca ojele s-au potrivit cu spiritul sarbatorilor , au fost sclipicioase :P  


Imi pare rau ca nu postez atat de des , dar va urmaresc , in fiecare zi descopar cate un blog interesant , plus ca fac o vizita zilnica celor pe care le urmaresc de mult timp . Cand mi-am facut blog-ul , acum aproape 2 ani , nu stiam ca sunt atatea blog-uri romanesti , si urmaream multe fete din strainatate , dar cu timpul am ramas uimita de cate romance sunt in blogosfera , si asta nu poate fi decat un lucru bun :) 

Va pup , o continuare de saptamana buna :) 

11 comentarii:

  1. imi place ultima , cu oja crakle nu ma prea impac !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie tot cea mov mi-a placut :) nici eu nu prea ma impac , nici cu aceasta nu m-am inteles bine , decat o zi :))

      Ștergere
  2. Imi plac ambele sa stii, arata bine cea crakle la tine, m-am facut si eu intr-o zi, insa ziceai ca mi-a sarit oja de pe unghii, am dat-o jos deci... :P
    Cred ca imi trebuie si mie o oja cu uscare rapida pentru perioadele in care ma grabesc, de obicei renunt la oja cand intru in criza de timp inaintea vreunui eveniment... :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se usuca repede , dar iti dai seama ca totusi nu poti face anumite lucruri .. sa te imbraci de exemplu . se usuca ea .. dar daca o "bruschezi" .. se strica :) dar fata de o manichiura french , se usuca de 5 ori mai repede :)

      Ștergere
  3. Da , asa si eu... chiar sunt multe bloggerite de la noi din tara :D

    Nice nails ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am incercat pana acum oja crackle, dar pare frumoasa in pozele tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac priemele 2 ! :D Te puuuup! <3

    RăspundețiȘtergere