duminică, 21 septembrie 2014

Placerile saptamanii ( 1 )

    Suntem deja in 21 Septembrie , nu pot sa cred cat de repede trece timpul . In Franta inca e vreme frumoasa , inca de plaja si balaceala in ocean . Luna August a fost tare urata , plina de ploi si frig . Dar fix de pe 1 Septembrie pare ca a revenit vara :) Asta pentru mine e doar de bine :) Acasa am inteles ca s-a facut frig . Si cum eu locuiesc in zona de munte .. sunt sigura ca deja s-au scos gecutele de toamna de la naftalina :)
   Saptamana aceasta a fost una a cheltuielilor , desi nu stiu cum se face , dar de fiecare data cand sunt cam la limita cu banii , atunci gasesc tot felul de lucruri fara de care nu pot pleca acasa :)))



    Am intrat intr-un magazin specific lenjeriei intime , pijamale , etc , si parca am innebunit :)) Atatea lucruri frumoase intr-un singur loc nu am mai vazut de mult . Din pacate nu imi amintesc numele lui , nu am produsul la indemana sa citesc eticheta , dar o pot face daca sunteti interesate . De la lenjerie simpla , compleuri , cele mai frumoase si pufoase pijamale , la cea mai diversificata gama de culori si imprimeuri . O nebunie . Nu cred ca a fost femeie sa nu plece cu ceva din magazinul acela :) Nici eu nu am rezistat , va spun ca nu aveam cum , desi preturile nu sunt chiar .. Altfel as fi plecat cu plasa plina :))



   Mi-am cumparat o bustiera cu imprimeu Batman , haha :)) Nu sunt fana , dar mi-a fost mult prea draga . Si ce-i drept , abia astept sa o port intr-o combinatie cu o camasa semi-transparenta . Pai nu ? :) Doar de'asta are imprimeul asta super dragut . Bineinteles , e prezent si Superman acolo , si alti eroi , acadelele Chupa Chups .. toate la un loc :)  A costat 18 euro .
   M-am plimbat printr-o multime de magazine , dar unde credeti ca am zabovit mai mult ? H&M bineinteles :)) In Romania nu am apucat sa o fac .

 

Mi-am cumparat o pereche de pantaloni , mi-a placut mult modelul , iar in zona genunchilor pe lateral au o aplicatie ca de piele intoarsa . Sunt satula de jeans , si acestia sunt foarte lejeri . E de la sine inteles ca erau o groaza de alte articole frumoase pentru femei , dar cu iubitul dupa tine n-ai sa reusesti niciodata sa te uiti la toate :))  In prima fotografie apare si un lipgloss , acela e tot H&M 


Fotografia aceasta vad ca vrea sa ramana invers :) Finutei mele i-am cumparat o pereche de cizmulite , cand o sa ajung acasa ea o sa faca un anisor , si cum o sa fie frig , sunt numai bune :) 


Vad ca si aceasta la fel :)) Sorry . Nu vor sa se intoarca . Dintr-un supermarket am plecat cu 2 geluri de dus , unul cu aroma de bomboane si caramele ( mmm ) si unul cu miros soft - floral . Plus o spuma de par pentru bucle . Acestea vor ajunge acasa sub forma de cadouri :) Inainte de plecare voi cumpara si pentru mine o multime de geluri de dus , am descoperit atatea arome aici , si nu am apucat sa le incerc pe toate . 


Pe langa pofta de cumparaturi avuta , am avut si pofta de mancare :)) Ce-i drept , de dulciuri :P  Nu am mari probleme cu mancarea , numai ca eu nu sunt pofticioasa , nu ma gandesc de exemplu " vai ce pofta imi e de o supa .. etc " . Pregatesc masa cu primul lucru care imi vine in minte : ciorba de fasole ? Ciorba de fasole sa fie :)) Si tot asa . Asta se schimba doar cand are iubitul meu alta preferinta . Dar de obicei nu se intampla , el mananca tot ce gatesc , asa ca la capitolul acesta , imi merge foarte bine :)) 


Cum saptamana aceasta a fost saptamana asiatica in Lidl , am luat cateva iaurturi cu gusturi deosebite fata de ce gasim in magazine de obicei . Eu mi-am ales cu fructul dragonului si limeta ( fooarte acru , dar bun :P ) , si cu lichee si inca ceva ( nu mai stiu ce , in aceeasi combinatie ) , acesta inca ma asteapta in frigider . Interesante in orice caz :) 


O extra-mega-bunatate de inghetata intr-o extra cantitate :)) Zabaglione & Walnut . Ce-o fi Zabaglione asta ? Eh , doesn't matter , are nuci :)) Am aflat acasa , Zabaglione sau Zabaione e un desert italian , de cele mai multe ori o bautura , preparata cu galbenus , zahar si vin dulce . O chestie spumoasa , dar super buna . Si in combinatie cu nuci .. Hmm , mai am o portie , ma duc sa o devorez :)) 


Si o ultima bunatate , budinca cu putina zeama amaruie , cum ii spun eu :)) Pentru ca nu stiu ce e :)) Doar nu credeati ca sunt asa priceputa in ale bucatariei , e cumparata :))) 

Voua ce lucruri v-au incantat simturile saptamana aceasta ? Va pup 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu