marți, 7 octombrie 2014

Placerile saptamanii ( 2 ) - produse sub 5 euro

  Intotdeauna spun : nu mai am nevoie de nimic , am de toate , am prea multe . Si intotdeauna se mai gaseste cate ceva de cumparat . Cunoasteti povestea ? :))  Intr'adevar exista si momentele in care ma abtin , mai rare ce-i drept .. dar exista :)) In saptamana aceasta am fost cumpatata . Si am facut o selectie a produselor cu care cred ca am facut o mica afacere , avand in vedere ca stiu ca acestea costa mai mult de obicei :) Suntem total diferiti la acest capitol , eu si iubitul meu , el fiind foarte cheltuitor , eu .. foarte economa :)) Sa incepem :)  :

          O cutie cu aspect vintage care ascunde ... muulte albume foto :P


       Eu tin foarte mult la fotografii si amintiri , asa ca am adaugat in colectie inca 10 albume care asteapta sa le fie umplute paginile :)  Ma bucur ca traiesc in era digitala , dar peste ani si ani , in albumele acestea ma voi uita , nu voi mai cauta toate folderele cu fotografii  . Din timp in timp fac o selectie a pozelor si le duc la o firma specializata pentru a se ocupa de ele .

Am dat pe ea 2,50 euro , fiind redusa la jumatate de pret de la 5 . Si 5 erau putini , si nu o lasam acolo , dar asa .. e ca si cum as fi luat-o gratis :)) Adica in jur de 11 lei in banii nostri . Am cumparat anul trecut un suport cu 3 albume pe care am dat in jur de 50 de lei . 


O cutie metalica pentru ceai care ascunde ... 
    .. inca 2 mai mici :P   Sunt o mare bautoare de ceai , iar mama iubitului meu creste plante medicinale in gradina , asa ca primesc direct de la sursa , plus cele pe care le cumpar de la plafar . La momentul respectiv nu m-am gandit , dar acum imi dau seama ca imi erau utile si mai mult de 3 :)  Cum am vazut cutiutele  acestea , m-am indragostit de ele . Sunt super practice . Si au fost .. 1,50 euro :) 6 lei 50 , 7 la noi .


Imi plac la nebunie bentitele elastice . Am multe modele acasa , dar nici unele la fel de bune ca acestea . Se intind exact cat trebuie si stau la locul lor . Se poate sa am eu forma capului mai ciudata , cred ca e in forma de ou ( ?? ) , dar cele pe care le am acasa imi aluneca ( in sus ) si la un moment dat ajung sa-mi iasa de pe cap :)) , chiar daca le prind cu agrafe . 

Preferata mea e cea din mijloc , e superba si nici nu o simt . Desi le-am purtat pe toate , am doar cu una poza :)  


Imi sunt foarte dragi . Au fost 3 in set si au costat 5 euro , in jur de 22 de lei .  Din nou cred ca am dat bine pe ele , pentru ca mi-am mai cumparat si cu 10 lei bucata din tara . Sunt cumparate din magazinul MIM , unul de care m-am indragostit , si cautand pe internet am aflat ca se gasesc si in Bucuresti 2 magazine  , in Carrefour Orhideea si Cora Pantelimon . Pacat pentru mine ca nu mai ajung atat de des in Bucuresti . Oferta brand-ului cuprinde haine , accesorii , imbracaminte si incaltaminte , iar preturile sunt super accesibile si produsele de calitate . Recomand :) 


O gentuta cu suporturi pentru 64 de cd-uri . Am nevoie de una pentru masina , le am cam imprastiate peste tot :)) si apoi ma mir de ce nu mai merg  .  Si macar asa stie tata unde sa le gaseasca , de unde se poate aproviziona cu muzica pentru masina lui , nu trebuie sa cotrobaie peste tot  :))) De fiecare data cand are nevoie de masina mea , imi lipsesc cate un cd doua :)))) 
A fost 1,75 euro , in jur de 8 lei . 

Am fost foarte bucuroasa cand am intalnit un stand cu produse Himalaya , mai ales cand am vazut ofertele :))) Spuma a fost 1,75 euro , iar crema 1.50 . E afacere sau nu ? :) In trecut am avut varianta cremei pentru zi , si a fost in jur de 24-25 de lei . Oare de ce nu am cumparat mai multe ?? 

 Ultimul produs nu a fost neaparat o afacere , dar vroiam sa vi-l arat :) Gel de dus cu aroma de jeleuri cu  Cola :)) Am facut ochii mari cand l-am vazut :)) Desi in timpul dusului isi schimba aroma in ceva mai cosmetic ( ceva mai cosmetic decat Cola ?? ) , este cremos si ramane pielea parfumata . A costat in jur de 2, 50 euro si are 250 de ml . 

Acestea sunt produsele care au meritat sa fie impartasite cu voi :) 

O saptamana buna ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu