vineri, 1 iulie 2011

The Back Up Plan si uleiul de ricin

De ceva vreme ma uit doar la filme de dragoste , exclusiv pentru fete , chiar nu cred ca sunt baieti care se uita la filme de genul din proprie initiativa :)) Cel putin , al meu nu , doar obligat-fortat .
M-am saturat de filme cu batai , sange si tot felul de sf-uri . Bine .. si The Back Up Plan a fost putin sf , dar .. asta e alta treaba :) Adica .. tu ramai gravida , intalnesti un tip super misto , se indragosteste bineinteles .. si mai ramane si cu tine .. sa-ti creasca copiii :)) Povesti de adormit copiii .. of course :)
Dar .. per total mi-a placut filmul , as putea sa ma uit si a doua oara la el . A avut destule momente amuzante , in care chiar am ras . Dar partea mai amuzanta e ca m-a prins ora 5 dimineata pana s-a terminat filmul . Nu era nicio problema daca nu mergeam la munca a doua zi :)) Dar uite asa argumentez faptul ca intr'adevar mi-a placut filmul , avand in vedere ca am obiceiul de a adormi daca nu vad ceva interesant :) Daca eu m-am pus pe la 2 sa ma uit la film , si el tine vreo ora jumatate .. asta doar din cauza uleiului de ricin cu care eram data pe gene am reusit sa vad filmul pana la ora 5 :)) Desi stiam ca nu trebuie sa te dai mult , nu m-am dat . Pur si simplu mi se facea ceatza in fatza ochilor si trebuia sa clipesc de cateva ori sa-mi revin , sa dau un rewind , sa ma uit in continuare .. si tot asa :)) Dar bineinteles , inca o data , lenea e cucoana mare :P Ca doar puteam sa ma spal putin pe ochi .. dar nuu.. cum sa am chef sa ma dau jos din pat ? No way :))
Una peste alta , pentru cine nu a vazut filmul , il recomand . Scene amuzante , de dragoste , de putina suparare care-ti provoaca o lacrima in coltul ochiului , prietenie , familie . Jennifer Lopez joaca binisor , nu am eu o pasiune pentru ea . Intr-un cadru al filmului pare cu adevarat grasa , poate asa e in realitate , poate asa arata in film ca e gravida .. nu stiu . Imi place totusi ca nu e aranjata extra-mega , machiaj natural , parul ciufulit . Tipul din film nu stiu cine e , nu i-am retinut numele , nu tin minte sa-l fi vazut prin vreun altul .. in orice caz : HOT . Genul de barbat care are acel "ceva" .
Parerea mea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu