luni, 4 iulie 2011

Oja Orkide


Din categoria " Dai un ban si nu-l mai ai " .. nu face parte aceasta oja :) Trebuie sa va zic intai cat costa , nu ? Fiiiixx .. 2 lei :D
Cand va ganditi la pret , pun pariu ca va ganditi si la calitate . Uitati un produs care face exceptie de la regula . In cutia in care imi tin toate sticlutele cu oja exista diferite marci , diferite preturi . Chiar si oje pe care am dat prea multi bani , si m-au facut sa ma gandesc " Ce-a fost in capul meu?" , cand am vazut ca a doua zi oja sarise de pe unghii . Nu spunem firma , nu facem reclama proasta . Facem doar reclama buna :) Si nu , nu m-a pus si nici nu m-a platit nimeni sa fac reclama acestei firme .
Cand am cumparat prima sticluta am fost putin reticenta , dar am zis .. de ce sa nu incerc ? Si am fost foarte surprins placuta . Oja are o textura minunata , moale .. se aplica foarte usor pe unghii . Siii..cel mai bun lucru .. stiti care e , nu ? Rezista pana la 5 zile pe unghii . Si e foarte adevarat . Am mai cumparat eu oje pe care scria " Long lasting .. bla bla " .. "Pana la 10 zile .. " . Vrajeala .
Inca un lucru foarte important : nu ingalbeneste unghiile , nu le subtiaza .. nu le face absolut niciun lucru rau .



Taaa daa :) Acestea sunt cele 4 culori pe care le am deocamdata .. stocul meu se va mari :P

Prima zi pe unghii :)




Am facut fotografia in a 4-a zi .. dupa munca , spalat vase , faianta , gresie , etc .. chiar nu exagerez .

4 comentarii:

  1. Chiar asa, ce frumoase culori ai acolo. Eu, din pacate cand am luat-o pe cea verde, am mai cumparat una, un corai superb care insa avea alta consitenta decat cea verde si nu m-a tinut deloc, deloc, pe cand cea verde am dat-o jos eu ca m-am plictisit.
    Categoric o sa mai incerc insa, daca zici si tu ca sunt bune. Daca mai gasesc una cu aceeasi consistenta cu cea verde chiar ca ar fi super.

    La tine au costat foarte putin, eu am luat 3 la 10 lei din cate retin, una a luat-o prietena mea cu care eram la cumparaturi in momentul respectiv. Bine, oricum e foarte ieftin.
    Pe buna ca mai imi cumpar doua saptamana aceasta sa incerc sa vad cum rezista. :)

    Multumesc frumos, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu un alb sidefat,era superb,rezista mult timp pe unghii,puteam sa o folosesc de foarte multe ori si pretul era mai mult decat accesibil . ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu prefer sa imi iau oje pe care sa nu dau o caruta de bani, mai ales ca imi place sa imi creez fel de fel de modele, si de aceea prefer sa am culori cat mai diverse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, o întrebare de unde as putea cumpara oje de la orkide că nu gândesc pe net. Un site ceva te rog. Sau un magazin. Merci

    RăspundețiȘtergere