miercuri, 18 iulie 2012

Dress code : lejer :)

De ce iubesc eu caldura ? Simplu . Poti purta haine subtiri , lejere , vaporoase . Iarna in schimb nu mai stiu ce sa iau pe mine , cum sa mai combin hainele sa ma simt bine in ele , dar sa-mi fie si cald . Dar tot incorsetata ma simt .. Eu vreau sa fie vara tot anul !! :D Mi-am cumparat o rochita acum 2 zile , culoarea mi-a placut cel mai mult , modelul nu este unul spectaculos , dar imi place ca e super super lejera . A fost si ieftina . Imi mai place modelul tip maieu , fara maneci , si pe caldurile astea e perfecta , nu mai transpir si nu mai sunt toata uda la subrat , o treaba foarte urata . Va place ? :)
Arthurelu' meu harnic , ma "ajuta" aseara sa-mi fac ordine prin haine :))
Si o poza de final :))

15 comentarii:

  1. Ne place, ne place tare! Pai asta este o rochita foarte sexy, dupa cum ar spune al meu iubit, deci ar trebui sa te simti si in felul acesta pe langa usoara si lejera si cum mai spui tu :P
    Sa o porti cu placere, e foarte frumoasa, sigur culegi multe priviri admirative purtand-o, iti scoare foarte frumos in evidenta corpul, iar culoarea este delicioasa :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce m-ai complimentat :) O draguta , ca de obicei :) Daca tu zici ca e sexy .. asa o fi , si promit sa ma simt asa purtand-o :) Te puup

      Ștergere
  2. Am vazut si eu o gramada de rochii modelul asta pe toate culorile, chiar e lejera, am si eu una dar lunga toata, pe belumarine.
    E foarte draguta si pe albastru, iti vine bine! De ce nu ne arati si fata, huh? Bataitza!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa , am vazut si eu destule , nu as fi luat-o daca nu imi placea culoarea atat de tare , si mi-am promis ca vara asta sunt colorata :P Fede dar am poze cu fata , in alte postari :)) Pup pup :)

      Ștergere
  3. Ouau, îmi plac la nebunie rochiile acestea asimetrice și culoarea este superbă. Își vine de minune. xoxo

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  4. este adorabila, culoarea, modelul, corpul, totul este placut ochiului, sa o porti sanatoasa, foarte foarte draguta. Si cum zicea Simona, e ffffoarte sexy.

    Te-am nominalizat la o leapsa, te astept pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fits you like a glove - great colour! Oh, and your cat is so cute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foaaarte frumoasa rochia ta. imi place si forma si culorea.

    Arthur e ajutorul tau de nadejde :) si i se cuvin multumiri, nu?

    nu ne zici de unde ai luat-o?
    imi place tare mult. asimetric, racoros, albastru..
    sa o porti sanatoasa. si sa defilezi cu ea peste tot pe unde te simti bine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Am luat-o dintr-un magazin obisnuit , cu haine ieftine , am zarit culoarea pe raft , dupa aceea rochita :) Daa.. Arthur e un "harnic" :))

      Ștergere
  7. Place, place, place ! :x
    Si da, ai dreptate, fiecare trebuie sa poarte ceea ce ii place si, bineinteles, ceea ce il avantajeaza . ;)

    RăspundețiȘtergere