luni, 30 iulie 2012

he knows ..

Iubitului meu ii place sa-mi faca cadouri , indiferent de ocazie , sau chiar fara nicio ocazie , cum a fost si acum . Sincer , e un lucru care imi place :)) Sambata am avut putin timp liber si am reusit sa-mi fac si eu manichiura , simpla , atat cat ma pricep . Ojele au fost cadou de la el . Am fost incantata , mai ales ca sunt culori pe care mi le doream :)
Ati incercat ojele H&M ? Pentru mine a fost prima oara . Au o textura foarte buna , se intind usor , e nevoie doar de un singur strat sa arate pe unghii exact ca in sticluta . Din pacate la capitolul rezistenta .. au picat testul . Cel putin pentru mine . A doua zi oja deja era sarita la colturile catorva unghii , cu toate ca am folosit si sclipici peste . Pentru mine e regula , daca aplic lac cu sclipici peste oja , ii "lungesc" viata :) Tin sa precizez ca nu am spalat vase , etc :) Pur si simplu .. a sarit . Aaa .. un lucru bun , se usuca rapid pe unghii :) Ce ziceti ? Va plac culorile ?

8 comentarii:

  1. foarte frumoase,sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  2. nici nu le-am vazut :)...o sa ma uit mai bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult metalli grey, asa din sticluta. Astept sa le vad pe unghii, cred ca si albastrul va arata bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici nu am vazut ca au oja la H&M. Arata foarte bine, eu sunt in perioada sclipicioasa a unghiilor, asa ca iti dau seama ca apreciez ... :P

    Frumos comportament are prietenul tau, sper sa nu se schimbe din punctul acesta de vedere :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate sa nu aiba :) Ale mele sunt cumparate din Germania , cum nu am mai intrat de anul trecut intr-un magazin H&M , credeam ca acum au .. :) My bad :)

      Nu cred sa se schimbe , de 7 ani tot asa e :P Sper :))

      Ștergere
  5. Frumos din partea lui :) si desigur, dragute culorile! :*

    RăspundețiȘtergere