luni, 23 aprilie 2012

O zi buna se cunoaste de dimineata :)

Nu aveam idee pentru titlu , dar .. e ceva adevarat :) M-am trezit la 6 pentru a merge la munca , a fost ok , a trecut relativ repede timpul , depinde de cat de mult am de lucru :) Am iesit cu prietenul meu si inca 3 prieteni la un restaurant , o mancarica , o poveste .. relax :) Mai merit si eu o iesire , tot munca si casa , munca si casa .. m-am saturat . Astazi a fost si frumos afara , poate poate vine si la noi macar .. primavara :)) Cum astazi e Sfantul Gheorghe , si numele meu se numara si el printre tot felul de derivate de la Gheorghe :)) , am primit si ceva cadouri . Multumesc mama pentru prenume :)) De la sora mea am primit un ghiveci cu flori ( vreeaauu muuulte flori , si nu buchete :) ) , o pereche de pantaloni scurti care imi sunt mari asa ca probabil ii vor reveni ei :)) ( poate asta era ideea de la bun inceput :P ) , de la mama bani ( cel mai bun cadou ) :P , si de la al meu prieten , haine :) Nu a durat mai mult de 10 min sa-mi aleg cateva articole , dintr'un magazin oarecare , colorate si nerabdatoare sa vina vara :)


Azalee . Mai am una roz deschis si ma uimeste cat de multe flori are si cat de frumoasa si gingasa e .







Colanti albastri , cu bata . Am zis ca vara asta port haine COLORATE ? Am zis :)







Tricou colorat , lung , cu o fata cu un cap foarte mare :))




Pantaloni 3/4 , am tot zis ca vreau o pereche de genul .. mi-am luat :) Sunt mai negri decat par in fotografie




Esarfa mi-am cumparat-o eu , nu sunt fan Marylin Monroe , dar mi-a placut materialul si faptul ca e MARE . E foarte subtire , perfecta pentru vara








La randul meu , vreau sa urez multa sanatate si impliniri tuturor ce poarta numele de Gheorghe ( si absolut toate derivatele , feminine si masculine ) , sa aiba familia si prietenii aproape , sau macar aproape de suflet :) O zi frumoasa tuturor in continuare

6 comentarii:

  1. superba esarfa , sa o porti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Off, la multi ani cu intarziere, am ratat momentul, dar poate de ziua de nastere faci iar postare sa iti zic si eu la momentul potrivit... :P

    Sunt foarte frumosi colantii albastrii, eu am facut anul acesta o adevarata pasiune pentru colanti, insa am reusit performanta sa slabesc iar si nu stiu cum o sa ii mai port. Am niste picioaree.... :P Din weekendul asta ma pun pe ingrasat!!

    Si esarfa este foarte fumoasa, ai primit numai lucruri dragute, sa le folosesti cu placere si sa ne arati tinute pe parcurs... :)
    Te pup si te imbratisez cu drag!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Imi place la nebunie esarfa, so hot! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc frumos oricum :) Am fost sunata chiar si astazi :)) Eu ma bucur ca sunt oameni care se gandesc la mine , chiar daca cu intarziere :)) Simo , cred ca daca ii porti cu o pereche de opincute sau ceva cu talpa joasa .. nu e problema :) Te-ai apucat de " ingrasat " ? :)

    RăspundețiȘtergere