vineri, 18 mai 2012

Anian - masca reparatoare si regeneratoare

Dupa cum am spus in postul precedent , la giveaway-ul Simonei , am castigat ( lucky me :P ) o masca reparatoare Anian si o keratina lichida , produse de care habar nu aveam pana sa am blog-ul si sa citesc un rewiew al Simonei . Recunosc ca am fost taaaare curioasa sa le incerc si eu , dat fiind faptul ca au primit doar pareri pozitive , asta dupa ce am mai descoperit si alte fete din blogosfera care le-au incercat . In prima zi dupa ce le-am primit de la Simona , am si incercat masca :P De'a lungul timpului am incercat o multime de balsamuri de par , masti , masti home made , unele au avut cat de cat rezultate , altele nu . Va spun sincer ca am fost putin reticenta la gandul ca e o masca ce se foloseste pe parul proaspat spalat si nu trebuie clatita , pentru ca in trecut am mai incercat o masca leave-in si am fost groaznic de dezamagita , nici nu am mai folosit-o a doua oara , mi-a incarcat si imbacsit parul , in ziua aceea m-am chinuit chiar sa-mi si prind parul , atat de tzeapan mi l-a facut . Plus ca arata nespalat . Abia am asteptat sa ajung seara acasa sa-mi spal parul din nou . Din primul moment in care am atins masca Anian , mi-am dat seama ca e .. altceva . Are o textura cremoasa usoara , si ce e cel mai interesant la ea e ca mainile nu raman lipicioase dupa folosirea ei , nu ramane niciun fel de pelicula sau vreun sentiment ca ai folosit-o . Pentru mine acesta e un plus , chiar daca dupa folosirea ei oricum ma spal pe maini , mi-a placut foarte tare acest aspect . Ce spun producatorii : " Masca reparatoare si regeneratoare . Contine extract din secretii de melc si extract din fructe . Protejeaza parul si culoarea de factorii externi , ofera protectie solara , mentine parul sanatos si intarzie imbatranirea parului . Efect imediat . " Cum se foloseste : Se aplica pe parul proaspat spalat , pentru efect imediat se recomanda masarea cu un prosop uscat . Nu necesita clatire . Are un miros placut , fructat . Se aplica foarte usor pe par . Intr-o saptamana jumatate am folosit-o de 3 ori , a doua folosire a fost impreuna cu keratina lichida , dar am zis ca o sa le folosesc separat pentru ca am avut impresia ca mi s-a murdarit cam repede parul . Intr'adevar nu am stiut exact cum sa le folosesc , am aplicat prima data masca si dupa aceea keratina , poate pentru parul e prea mult dintr-o data :) Voi mai vedea pe parcurs cum se inteleg :) Ce am simtit de la prima folosire : parul meu a devenit putin mai moale , din cauza decolorarii de anul trecut ( inca nu am scapat de efectele ei chiar daca mi-am taiat mult din par ) , parul meu a devenit foarte .. atzos , habar nu am cum sa explic , ceva in genul parului de pisica ( stiu ce spun , detin un exemplar ) , poate unele din voi stiu ce vreau sa zic aici :) Pana la treaba "minunata" ce am facut-o anul trecut , parul meu era moale , buclele mele erau BUCLE , nu ca acum .. un fel de onduleuri nedefinite . Dupa ce mi-l spalam , aplicam putina spuma , treceam de doua ori degetele prin ele si gata era , nu aveam niciun fel de problema cu el . Dupa miscarea de anul trecut nu m-am mai impacat cu el . Am incercat o gramada de produse pentru par pentru a-l face sa-si revina dar .. nimic . Asta pana acum , cand am sperante foarte mari in ceea ce priveste masca Anian .Trebuie sa precizez ca de la prima folosire a mastii nu am mai folosit spuma sau vreun alt produs de coafare si parul meu STA la locul lui , imi era dor de treaba asta :) Eu vad rezultatele , BUNE , dupa doar 3 folosiri , am sa folosesc cu consecventa masca , si am sa revin si cu mai multe informatii . Am facut cateva fotografii parului meu dupa a 3-a folosire , de aproape 6 luni nu m-am mai vopsit , ultima data cand m-am vopsit am folosit o culoare naturala , dar intre timp s-a dus , si a ramas o tenta roscovana . Asta pentru ca vara trecuta am fost roscata , din cauza decolorarii nu mai tinea nicio vopsea , cel putin pe parul meu . In momentul de fata nu ma deranjeaza cu nimic culoarea mea . Si as mai avea multe de povestit legate de parul meu , dar mai spun doar cateva cuvinte de " freza " mea de castron :)) Domnisoara care ma tunde de cativa ani s-a gandit probabil cum sa faca sa mai scape de cliente . Va spun eu cum : sa-ti spuna clienta : " nu-mi taia din lungime , fa-mi breton , si sa mi-l filezi putin in partea de sus sa se onduleze " Sa mi-l filezi , nu sa-mi pui un castron imaginar in cap si sa ma tunzi asa !!! :)) Rad eu rad , dar cateva zile am fost chiar foarte suparata .
O fotografie cu mine mai tinerica si cu parul meu natural , cret . Pe care din pacate l-am nenorocit si nu stiu daca in viata asta a mea mai am vreo sansa sa-si revina , sa fie asa cum a fost :(

6 comentarii:

  1. Hehe, m-am recunoscut mult in postarea ta, mai ales in ceea ce priveste rezervele de la inceput cu privire la masca fara clatire, imi inchipuiam cu totul si cu totul altceva, insa este foarte usoara si nu imbcseste parul.
    Sa stii ca am mai vazut pareri si ale altor fete carora combinatia masca fara clatire - keratina nu li s-a potrivit, daca simti ca incarca prea mult parul, nu le folosi impreuna, mie mi se potrivesc perfect si imi place mult sa le combin.

    Despre parul tau ce sa mai zic, imi vine sa te bat pentru parul ala cret superb pe care il aveai..mi se rupe sufletul. E frumos si acum parul tau, adica pare sanatos si des, insa eu am o afinitate speciala pentru parul onulat/cret si tare mi-ar placea sa te mai vad asa... :P Off, ce face decolorantul asta!!!
    Sper sa rezisti sa nu te mai vopsesti, si tu ai o culoare naturala foarte frumoasa, eu am aproape 1 an si jumatatea de cand nu l-am mai vopsit (cu exceptia suvitelor de pe partea deja vopsita pentru uniformizare) si sa stii ca e bine si fara vopseaua de par... :)

    Foarte frumoasa postarea, de pup, draga mea, bafta mare si sa ne tii la curent cu evolutia parului tau! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merge bine si fara vopsea , dupa cum am zis , culoarea mea naturala nu ma deranjeaza . Am hotarat sa renunt la ea acum cand pot , cand nu am fire albe , etc . Dupa , sunt sigura ca nu o sa mai pot sta asa :) De la parul ala cret , s-a mai intamplat ceva , desi eu nu cred in superstitii ..

      Ștergere
  2. ce par superb aveai ..asa cret si frumos. Ai un par foarte sanatos in schimb si imi place asta <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Andra , stiu :( Totusi ma bucur ca acum pare asa , desi inca nu e asa sanatos . Dar voi folosi masca pana la capat si sunt sigura ca isi va reveni , cu timpul . Macar sanatos sa fie , daca cret nu se mai poate

      Ștergere
  3. ce par superb ai , si ce straluceste -folosesti si vreun ser par stralucire ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta nu ma asteptam :) Multumesc de compliment :) Nu folosesc nimic , in general , pentru stralucire , toate produsele de genul imi ingrasa parul . Nu am folosit nimic inafara de masca Anian

      Ștergere