joi, 10 mai 2012

Lucruri noi .. pentru sufletul meu :)

Simona draguta de ea mi-a trimis produsele castigate la giveaway-ul ei , mi-au ajuns intr-o zi , asa ca aseara am si incercat masca reparatoare :P Am inceput deja sa-mi formez o parere , dar o las sa se concretizeze :) Mi-a scris cateva cuvinte frumoase langa doua pliculete de ceai parfumat . Multumesc inca o data Simo
Tot ieri mi-a venit si coletul cu paleta Sleek comandata . Foarte sincer va spun ca habar nu aveam despre existenta acestei firme ( cum sunt sigura ca exista foarte multe despre care nu stiu nimic ). Dupa atatea pareri citite , si toate pro , mi-am zis ca trebuie sa am si eu una . Mi-au placut foarte multe palete , si fix cea care imi placea cel mai putin , am ales-o :)) Dar am fost foarte hotarata cand am comandat-o si nu imi pare rau deloc . Singura culoare pe care s-ar putea sa nu o folosesc e verdele acela deschis , dar .. nu se stie niciodata :P Sunt sigura , daca voi fi multumita de ea , imi voi comanda si alte nuante . Am cumparat-o de pe www.myashop.ro , am gasit-o si la oferta , 30 de lei .
Ieri mi-am cumparat si 3 reviste , fiecare cu cate un cadou . Mi-am ales aceasta trusa mica de machiaj , dar are culori foarte frumoase . Nu am avut nicio paleta sa aiba rosu in ea :) Un balsam de buze BIO , si o carte . Am o gramada de carti noi , dar isi asteapta randul cumintele , pt ca ele stiu ca le voi citi :)
Va mai arat un singur lucru , si gata :) O mega afacere facuta :P La mine in oras in farmacii gasesc Lactacyd-ul la 200 ml la peste 25 de lei , am o prietena ce merge saptamanal in Arad , si a reusit sa-mi cumpere emulsia cu 17,50 lei la 400 ml ! Nu e afacere ? :) Am doua , si am mai rugat-o sa-mi mai cumpere doua :) Provizii :)
La propriu , ieri am ajuns cu plasa PLINA acasa . Si ma bucur de toate . Lucruri noi .. pentru sufletul meu :) Va pup , fiti happy , vine week-end-ul :)

12 comentarii:

  1. Cate chestii frumoase intr-o singura zi! un adevarat rasfat :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, ieri mi-am cumparat si eu trusa aceea de la Radiant si am vrut sa-mi cumpar si balsamul de buze, dar m-am razgandit, mai am inca 3 incepute :P
    Prima trusa Sleek pe care mi-am cumparat-o a fost tot Acid, nici nu-mi inchipuiam sa fie alta, din pacate nu prea am folosit-o asa cum am crezut eu la inceput, dar o sa recuperez de acum...parca mi-ai facut pofta de ea :P
    Te pup, draga mea, sa le folosesti cu placere pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am cateva balsamuri de buze :)) Dar ii mai fac cate un cadou fratelui meu , e motociclist si mai are nevoie :) Mie imi placea alta paleta de la Sleek , dar ceva m-a facut sa o aleg pe aceasta :) Acum sa vad si eu cat o voi folosi , am destule altele , si majoritatea sunt aproape noi . Pup :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase,ma bucur ca postezi din ce in ce mai des:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de surprize placute prin blogosfera in ultimul timp. Sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  5. la ce revista iti da aceea paleta cu farduri ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Story , am luat revista doar pentru paleta , e din'aia de cancan si nu-mi place sa citesc porcarii de genul :)

      Ștergere