marți, 22 mai 2012

Pinky blue

Titlul postarii se refera la noii mei ciorapi , unii albastri si unii roz :) Deocamdata i-am purtat doar pe cei albastri , intr-o combinatie simpla de pantaloni scurti si camasa . Asta a fost Duminica , a fost vremea putin mai ingaduitoare si mi-am permis sa ies asa , totusi am avut momente si cand mi-a fost rece imbracata asa . Ii voi purta si pe cei roz , cu siguranta , doar de'aia mi i-am cumparat :) Sunt de calitate , sunt foarte fini si sunt parfumati :) Si fiecare pereche vine cu o reducere de 5% pentru o vacanta , ce vreti voi , printr-o agentie .
Aceasta e culoarea reala :)
Culoarea celeilalte perechi :)
Ce ziceti ? Va plac ? Ati purta ciorapi colorati ? Purtati deja ? :) Va pup

5 comentarii:

  1. da mie una imi plac , ma bucur ca indraznesti sa te inbraci asa ,astept si poze cu cei rozi .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, nu am nicio problema de genul . Acum cat imi permit :)

      Ștergere
  2. Si mie imi plac, port si eu ciorapi de tot felul, si colorati si cu model si dantelati :P Imi plac chiar foarte mult! :)
    Iti sta foarte bine, mai vreeeem! :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa..stiu :) Am vazut :) Foarte bine . Se gasesc o gramada de modele deosebite :) Tu ai picioare lungi si frumoase :)

      Ștergere