vineri, 4 mai 2012

same shorts , another look

Tanjesc dupa ceva timp liber , in care sa lenevesc , sa " ma plimb" pe net , sa ma ocup de blog , as avea atat de multe de postat , sa stau in pat ... " Prefer " totusi sa dorm 1 ora jum - 2 dupa ce ajung acasa , sa pot face fata si la sala si sa mai fiu buna si a doua zi de munca . Sunt la al patrulea abonament la aerobic ( SUNT MANDRA DE MINE :D ) . Starea mea fizica si psihica s-a imbunatit semnificativ . Si uite asa reusesc sa mai postez si eu noaptea , inainte de culcare ( e 00:30 ) , macar cate un outfit . ( Tare nu-mi place cuvantul asta , ce cuvant in romana as putea folosi , sa sune si bine ? ) . E ceea ce am purtat ieri la munca , aceeasi pereche de pantaloni scurti , folosit intr-un context putin mai .. sport , sa zicem :) Un tricou oarecare , dar foarte confortabil . Si cizmulitele mele mov din piele intoarsa . Tai intotdeauna fotografiile , decorul si fatza nu sunt importante :)) Un week-end cat mai frumos , chiar daca au cam venit ploile peste noi . Poate acesta e week-end-ul pt odihna :)

7 comentarii:

  1. Mai, se vede ca mergi la sala, ai picioare foarte frumoase, se vede asa frumos musculatura...acum mi-ai facut si mie pofta, e tarziu oare pentru putin sport?!

    Te pup, draguto!!! :)

    P.S Sa scoti codul acela de verificare al cuvintelor, ma enerveaza de mor, niciodata nu-l nimeresc!! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yu Hu , ce ma bucur ca se vede :)) Inseamna ca nu transpir degeaba :)) Cum sa fie tarziu mai Simo ? Niciodata nu e tarziu . Eu am colege de aerobic si doamne de 40 si 50 de ani :) Habar nu aveam ca am cod din acela , si pe mine ma enerveaza pe alte bloguri . Si ia uite :)) Stii cumva cum se scoate ? Ca eu clar nu :) E mai usor daca imi zice cineva exact , decat sa ma apuc sa caut . Nu ? :))

      Ștergere
    2. Sper ca am reusit sa scot codul :)

      Ștergere
  2. Ce picioare frumoase ai!Am vrut si eu sa ma apuc de sala,dar am auzit multe pareri si sfaturi pro si contra si am hotarat sa merg la inot si aerobic,acum astept sa vina vara sa pot incepe !! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de ceea ce vrei sa obtii . Eu am vrut sa-mi intaresc cat de cat musculatura , dar in primul rand , am vrut miscare . Chiar daca fac miscare zilnic , stau in fiecare zi cate 7 ore in picioare , vroiam ceva si pentru psihicul meu . Am facut si sala , forta adica , dar eram nevoita sa impart incaperea cu o gramada de baieti , nu m-am simtit deloc confortabil , si dupa o luna am renuntat . Inot mi-am dorit si eu dintotdeauna , dar la mine in oras nu am posibilitatea . si ce-i drept , nici intr-un oras vecin .
      Iti multumesc pentru compliment , pentru mine inseamna foarte mult , avand in vedere ca toata viata am fost obsedata de picioarele mele slabe si sincer .. si putin complexata :) Dar doar putin , sunt o persoana realista , si constientizez faptul ca nu poti fi exact asa cum ti-ai dori :)

      Ștergere