joi, 31 mai 2012

Change of plans !

Dupa cum am spus in postarea trecuta , voi astepta pana Joi seara ca fetele castigatoare sa-mi raspunda la e-mail . Este ora 2 noaptea , Joi , consider ca a trecut destul timp peste termenul pe care il dadusem eu " Joi seara" . Din pacate castigatoarea primului premiu nu mi-a raspuns , am verificat de mai multe ori casuta de e-mail-uri , am verificat si folderul Spam , nimic . Nici pe blog nu mi-a scris . Asa ca , una din fetele participante va primi in acest moment o a doua sansa . Noua castigatoare a primului premiu este :
Numarul 1 ! Pandrea Florina Felicitari Florina , acum iti trimit e-mail . Astept sa-mi raspunzi pana Sambata seara .

5 comentarii:

  1. Vai Mogio,mi-ai facut ziua mai frumoasa!!Am inceput cu surprize de dimineatza,multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mie trebuie sa-mi multumesti , nu eu am ales :) Dar oricum ma bucur pentru tine . Imi pare rau si de AlexandraS , dar m-am tinut de cuvant . Asta e ..

      Ștergere
    2. ti-am trimis mail-ul cu datele,daca mai e nevoie de ceva,anunta-ma :)

      Ștergere
  2. Vai ..cum sa nu vad ca am castigat??????????? cum? of..felicitari oricum castigatoarei:* :(

    RăspundețiȘtergere